Faceți căutări pe acest blog

marți, 27 noiembrie 2012

Presedintele iese la atac cu MINCIUNI

Sa citam ce A DECLARAT PE BLOGUL SAU DE CASA   blog care apartine slugii sale care publica decat ce vrea stapanul

 Au fost mai mulți jucători dintre cei veniți atunci - Cernea, Filip, Daniel și Bogdan Șandru, Bărăgan, Bica - cărora eu personal le-am plătit prima de instalare
Minciuni gogonate nu sa dat prima de instalare decat lui Filip si Cernea jucatorii recunoscand acest lucru ca nu au primit acea prima 

Mai mult, tot eu am plătit transferurile pentru Daniel și Bogdan Șandru și pentru Neagu
Alta minciuna transferurile celor de mai sus s-au facut altfel nu cum pretinde Manescu  

 Împreună cu Mara și Dan Enescu am ținut o evidență a acestor cheltuieli ale noastre, iar după promovare, atunci când am tras linie, între mine și Mara nu exista nici o datorie
Alta minciuna  am vorbit cu oameni care au fost in preajma acestei evidente si au spus ca bani veneau din doua directii Primarie si Mara  si ca nici Manescu si nici Enescu nu au contribuit cu sume de bani acel sezon sau cand au facut-o a fost in mica masura 
 Mara nu a mai intrat în vederile noului patronat
NU Mara nu a mai intrat in vederile lui Manescu care prin echipa a spalat ceva din datoriile care le avea fata de cei care au preluat-o 

eu de la mine putere am socotit că este corect să-i dau lui Mara suma de 20.000 lei ca o măsură reparatorie
Alta minciuna  cand s-au facut socotelile Manescu si Enescu aveau de platit bani lui Mara sa tras linie si diferenta era de 30.000 lei  la Manescu  si ceva mai mult la Enescu care sa reglat cu Mara  asa ca Manescu avea sa dea bani daia si sa ajuns la titlu executoriu daca dai niste bani ca masura reparatorie nu îi dai cu titlu executoriu 

 toți jucătorii care au plecat de la Unirea la Urlați și la Cornu au plecat fără ca noi să fi primit nici un leu
Alta minciuna pe jucatorul Andriei Ciobanu sa luat bani lucru confirmat de cei implicati in transfer

Să revenim la Unirea. Jucătorii sunt cu salariile la zi?
Da. Chiar în aceste zile am discutat cu patronatul, care m-a asigurat că în cel mai scurt timp posibil salariile vor intra în conturile jucătorilor


Si acum cea mai mare minciuna din toate  jucatorii se plang pe la toate colturile ca nu au primit bani si Manescu minte cu nerusinare 

ce ne spun jucatorii si angajatii clubului 

nu suntem cu salariile zi, ne minte in fiecare zi, nu a au intrat banii pe card la nici un jucator, intr-o zi o sa ies public sa dau un interviu, sa se stie clar, acum imi este putin teama de viitorul meu, defapt o sa va anunt cand vorbesc.Cu stima un jucator de la Unirea.

nu am primit bani nici nu facem antrenamente cum era stabilit ca nu sunt bani de drum ne minte vino luni , nu mai veni , vino marti sau miercuri si asa in fiecare zi cine stie ce face cu bani pentru care am muncit ca se vorbeste ca bani ia primit de la inceputul sezonului poate a platit datoriile sau jocurile de noroc la care este campion , DOMNUL PACANELE  ca îi place sa joace 

sunt intarzieri de bani au fost in fiecare luna cate 4-5 zile dar acum se exagereaza ,macar sa nu ne mai minta fiecare ne facem un plan ce facem cu bani pe care i-am castigat prin munca  mai ales baietii care au jucat in teren avem copii acasa ce le dam sa manance cardurile care pe care le-am primit si sunt goale 

sunt multe lucruri care nu se cunosc domnul bogdan cum mai nou pretinde sa i se spuna a facut sedinta si ne amenintat sa nu mai vb cu nimeni despre situatia de la club si ne minte zilnic in legatura cu bani

Un comentariu:

  1. Pe mine nu ma obliga nimeni sa vorbesct sau sa tac, nu stiu care sunt mutarile, dar este foarte clar ca el fura, minte ca un escroc, a facut tot posibilul sa preia echipa, si ce a realizat????mai mult decat atat are un onorabil loc III realizat la "comanda". sa fim seriosi, sunt om de fotbal, nu are cum sa castige aceste meciuri, pt ca asta nu este echipa, sunt multi jucatori impusi, ba chiar cu forta, sa nu folosim nume, voi reveni cu toate detaliile la momentul oportun

    RăspundețiȘtergere