Faceți căutări pe acest blog

luni, 24 septembrie 2012

Cine urmează la rând?


Încet, încet, mulţi jucători de la Unirea Câmpina au părăsit corabia. Astfel, titulari de drept în ediţia trecută de campionat, atunci când s-a reuşit o frumoasă promovare, cum ar fi: Zecheru, Filip, Cernea, Bărăgan, Lambă, Ciobanu şi lista poate continua, şi-au ales alte destinaţii, în condiţiile în care aceştia aveau şanse mici să prindă echipa.
Ultimul, şi poate, nu şi cel din urmă este fundaşul de bandă dreaptă, Andrei Stoica, care a anunţat că renunţă la contractul cu formaţia câmpineană.La despărţire, destul de mâhnit, Andrei a ţinut să precizeze: ”Am luat această decizie în urma celor întâmplate. Adică, nu am prins lotul o etapă şi două etape nu am jucat chiar dacă am fost luat în lot. Eu consider că meritam să joc dar respect decizia antrenorului. Sunt conştient că aceaşi situaţie ca acum, am păţit-o şi la Breaza, când el a fost antrenor. Îl cunosc foarte bine şi ştiu ce şanse mi-ar fi dat ca să joc mai departe. Nici preşedintele Mănescu, nici nimeni nu a încercat, aşa de faţadă, să-mi spună să mă mai gândesc. Când le-am spus că vreau să plec, mi-au spus că ”nici o problemă”. Îmi pare rău că eu şi colegii mei care au plecat, nu ni s-au recunoscut meritele. Schimbarea conducerii clubului, a fost una radicală. Consider că jucătorii care au venit, sunt jucători cu valoare dar nu trebuia să plecăm aşa cum am plecat. Sincer vă spun, se simte lipsa lui Mara. Mara era cu sufletul la echipă”. Întrebat încotr-o se va îndreapta, Andrei a spus că, ”am vorbit cu băieţii de la Precizia Breaza şi vreau să joc alături de ei. Vin acasă, acolo unde am început fotbalul. Ce va fi în viitor este greu de spus”.

2 comentarii:

  1. dc nu se scrie ceea ce se intampla cu adevarat la unirea campina???jucatorii vechi sunt persecutati de "presedintele" Bogdan Manescu...Stancioiu este cel mai slab antrenor,el a adus echipa in starea asta jalnica cu metodele lui invechite de antrenament...sa traga cineva semnalu de alarma pana nu e prea tarziu...aducetil pe Mara inapoi daca mai vrea Manescu un incapabil si un frustrat

    RăspundețiȘtergere
  2. e un antrenor care nu are nici un habar de felu in care se antreneaza sau se manageriaza o echipa la esalonul 3!! daca se doreste la aceasta echipa performanta ar fi bine sa se ia o masura impotriva acelui inapt anume Stancioiu!! e penibil iar clubul va avea de suferit!!

    RăspundețiȘtergere