Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 5 septembrie 2012

Forțe proaspete pentru UNIREA

Majoritatea fotbaliştilor formaţiei Conpet Ploieşti, care recent a anunţat că se desfinţează, au trecut cu bagaje cu tot în tabăra echipei Unirea Câmpina. Surprinde totuşi numărul mare de jucători absorbiţi, 9 la număr, Oaie, Savu, Dobrinoiu, Fatai, Stanca, Stăncescu, Maria, Ruptureanu, A. Ştefan, Ivan, la care se adaugă şi jucătorul Catană, de la Petrolul. pe care conducerea clubului câmpinean a acceptat să-i primească cu braţele deschise. Practic se contopesc două garnituri, misiune destul de dificilă pentru antrenorul Florin Stăncioiu(foto) care a acceptat această situaţie destul de delicată. Legat de acest subiect, cunoscutul antrenor câmpinean a ţinut să precizeze următoarele: ”Deocamdată eu spun că am făcut o alegere bună. Nouă oricum ne mai trebuiau câţiva jucători şi iată că acum s-a ivit un moment propice de care am profitat. În aceste condiţii a trebuit să mai renunţăm la unii jucători cum ar fi Filip, Cernea şi Lambă. Cei noi veniţi deja s-au prezentat la antrenament şi intenţionez ca în partida de vineri, cea de la Târgovişte, să folosesc câţiva dintre ei. Rămâne pentru început să văd cum voi face combinaţia”.


O altă mutare interesantă, în nouă conjunctură, Unirea-Conpet, o reprezintă numirea în funcţia de manager general a fostului preşedinte ploieştean,Marius Zencenco (foto). Despre noua sa funcţie, acesta ne-a declarat: ”În principiu pot spune că am acceptat această funcţie dar un răspuns clar îl voi da în cursul zilei de astăzi. Faptul că aici, la Câmpina, am adus un nucleu de jucători mă face să fiu în continuare lângă ei, să rămân ancorat în acest fenomen şi sper să facem o treabă bună. Pentru mine cel mai important lucru este ca cei nou veniţi să joace. Sincer să fiu, tot timpul mi-am dorit performanţă. Pe mine niciodată nu m-a interesat aspectul financiar”. Întrebat dacă nu este riscant din punct de vedere al rezultatelor care se vor obţine în următoarele jocuri, să se contopească peste noapte două echipe, cunoscutul om de fotbal ne-a spus: ”Totul depinde în primul rând numai de domnul Stăncioiu. Important este să omogenizeze acest lot. În plus, cei care au lucrat cu mine mă cunosc. Indisciplina se taxează din start şi cine nu face faţă rigorilor impuse de noi, indiferent cum îl cheamă, dispare. Eu nu mă rog de nimeni. Dacă cineva din staff-ul tehnic vrea să facă compromisuri, atunci eu mă duc acasă”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu